2012. április 3., kedd

Húsvéti tojások

Idén már elég korán készen lettem a tojások díszítésével, nagyjából egy hónappal korábban. Imádom a húsvétot, a sok szép színeket, a pasztell árnyalatokat, a főtt tojást, a tormát, a kalácsot, a nyuszikat, a feldíszített barkaágakat, az aranyesőt, szóval úgy az egészet, és már a tudat is boldoggá tesz, hogy jön a tavasz! :)

Kipróbáltam az articsóka technikát tojásokon is, tavaly a karácsonyfadíszeken már alkalmaztam, és nagyon megtetszett, mert egyszerű, viszont nagyon látványos technikáról van szó.
Szatén szalagos articsóka tojások
 Szintén találtam egy új technikát, színátmenetes hímzőfonallal kell körbetekerni a hungarocell tojásokat, és ezáltal ilyen szép, csíkos mintájuk lesz.
Színátmenetes fonal tojások

Színes tojások fészekben
A következő tojások már jó pár éve meg vannak, egyszerű, kifújt tojások, akril festékkel lefestve, és 1-1 színben hozzá illő szalvéta tojással díszítve.  
Szalvéta tojások a Nyuszi családnál
 Ismét egy új díszítés, akril festékkel lefestettem a kifújt tojásokat, majd különböző színű filc lapokból virágokat vágtam ki. Ezeket eltolva összevarrtam, és mindegyiknek a közepére ragasztottam egy öntapadós strassz követ. A lila festékből csak metál hatásút tudtam venni, de utólag már bánom, hogy nem olyat vettem a többiből is, mert nagyon tetszik a lila fémes csillogása. :)
Metál lila tojás filc virágokkal

Az összes filcvirágos tojás kedvenc nyuszikámmal
 És akkor az utolsó, a nagy kedvenc! :) Struktúra pasztával díszített hungarocell tojások, beszórva csillámporral, akril festékkel színezve, strasszkővel, igazi kis cukiság lett belőlük.
Struktúra pasztás tojglik idilli képen
Egyenlőre itt tartok, de még nincs vége... Azóta láttam gyönyörű kockás szalagokat, természetesen húsvéti színekben, úgyhogy még csinálok 1-2 articsókás tojást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése