2013. március 3., vasárnap

Anina szülinap

Sajnos egy ideje nem volt időm blogolni, meg őszintén szólva kedvem se volt hozzá... Gondolom ez olyan, hogyha egy ideig nem csinálom, akkor elfelejtem, hogy milyen jó is! :) Tudom, már mondtam párszor, hogy mostantól rendszeresen fogok írni, és soha, vagy csak nagyon ritkán tartottam be, ezért most nem mondom, írok, amikor tudok! :)

Első megrendelésemről már írtam korábban, egy kedves barátnőm kislányának készültek a sütik a keresztelőjére. Nyáron megkértek, hogy a szülinapjára készítsek egy tortát. Annyi kikötés volt, hogy legyen nagyon csajos, cuki és legyen rajta egy Malacka, mert vele nagyon nagy ám a szerelem! :)
Így aztán először csináltam egy nagggyon profi tervet...


Szerintem azért kicsit szebb lett a kész mű. Az ízesítést tekintve tejszínes túrókrém volt a töltelék, ami kivételesen finomra sikeredett (csak hogy szerényen fogalmazzak), jó, hogy maradt a tortába. :) Marcipánnal vontam be, nem fondant-nal, és az aljára tekertem egy csinos kis rózsaszín selyem szalagot, hogy még csajosabb legyen. A végeredmény pedig ez lett: 


Szerettem volna egy pár pillangót tenni, de 1. nem tudtam őket rögzíteni, 2. túl zsúfoltnak találtam úgy már a tortát. Úgyhogy a tálca szélére tettem őket, egy pár kis virággal együtt.
Nagy volt az öröm az ünnepeltnél, elnyerte a tetszését a kishölgynek. :)


Ja, a Malacka nem az én művem, bolti marcipán figura. Szerintem nem tudnám ilyen élethűre megcsinálni. :) Naa, van itt önkritika! 

Boldog szülinapot Anina! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése