2013. március 3., vasárnap

Akácoskert

Február elejétől új fejezet nyílt az életemben, dolgozó anyuka lettem! Mármint persze eddig is dolgoztam, blablabla, a világ legszebb munkáját végeztem, blablabla, 24 órás műszakban voltam, blablabla, de egy hónapja van tényleg munkám. És nem is akármilyen, nem is akárhol! Sütiket sütök egy Akácoskert nevű helyen, anyuékkal szemben, az utca túloldalán.
Ez egy online cukrászda, ingyenes kiszállítással! De nem reklámozni akarom a céget, csak pusztán arról szeretnék áradozni, hogy milyen mocskosul, szemtelenül szerencsés is vagyok! Ha valaki mégis megnézné, vagy esetleg rendelne is sütit, itt megteheti.

Rengeteg finomabbnál finomabb sütit csinálunk minden nap, gyönyörű környezetben, 1 percre a kisfiamtól, abszolút jó fizuért!
Harvey MacKay szerint "Találj valamit, amit szeretsz csinálni, és akkor soha többé nem kell majd dolgoznod az életedben."
Nos, hogy szeretek sütni, az nem kérdés, szóval mondhatjuk, hogy én megtaláltam, és jelenleg nem dolgozom, csak sütögetek kedvemre.
Befejezésként íme egy pár kép a teljesség igénye nélkül a kínálatunkból.

Hármas harapás

Zserbó

Kijevi krémes

Madártej szelet

Csíkos csoki

Diós-karamellkrémes

Fekete erdő

Meggyes Sárika

Tehát ha valakinek megjött a gusztusa egy finom sütihez, akkor Akácoskert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése