2013. március 3., vasárnap

Milán 2 éves lett

Hát igen, 2 éves!! Annyira gyorsan nő, hogy fel se fogom! De gondolom ezzel minden anyuka így van! :)
Én személy szerint elég sokat gondolkodtam, hogy milyen tortája is legyen! Eszembe jutott Mickey egér, Füles, Micimackó, stb. Autó figurákért annyira még nincs oda, úgyhogy azok nem is voltak a listán. Már vagy egy hónapja ezen tanakodtam, amikor megemlítettem Zsoltinak, hogy válasszon Ő, melyik figura legyen a torta, mire közölte, hogy legyen hóember... Banyek, tényleg!!! Milán imádja a hóembert! :) Illetve az ombungát, ahogy Ő mondja! Így aztán megnyugodtam, és megterveztem a "kis" hóember tortát. Kb. 3 kilós lett!! :D


Kétszer ünnepeltük meg a szülinapját, egyik alkalommal anyáéknál, következő héten nálunk, akkor Csansziékkal. Úgyhogy ugyanolyan tortát sütöttem kétszer. A másodiknak kicsit nagyobb lett a pocakja, ahogy a fenti képen is látszik, de ezt leszámítva ugyanolyanra sikerült. 


Ízesítését tekintve csokoládés és vaníliás krémmel volt töltve, és minden krém réteg mandula forgáccsal volt megszórva. A külseje tejszínhabrózsákból lett kialakítva, melyet zselés (zöld, piros) és por (fekete) ételfestékkel színeztem. A testét kókuszreszelékkel szórtam meg, hogy még "havasabbnak" tűnjön.


A második már gyorsabban ment, mert készen voltak a sablonok, nem akkor kellett vele szórakozni, úgyhogy az röpke 4 óra alatt megszületett. :)


Milán imádja a gyertyát, a lámpát, a tüzet, mindent, ami világít. Ezért több, mint valószínű, hogy molylepke volt előző életében! :) Nagyon szereti elfújni a gyertyát, úgyhogy kb. ötször fújta el a szülinapi gyertyáját is! :) De legalább minden alkalommal örült magának, amihez persze taps is járt! 


Ja, bizonyítva, hogy milyen jól sikerült a hóember forma, Milán mikor meglátta a tortát, rögtön rámondta, hogy ombunga! :) Azóta, ha tortát, vagy sütit hozunk az asztalra ebéd után, akkor rögtön mondja, hogy tóta, ombunga... :D

Isten éltessen Milán még nagyon-nagyon sokszor!! <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése