2013. március 3., vasárnap

Barbie torta

Szintén megrendelésre készült ez a torta is, egy szintén cuki csajszinak. Nagyon örültem, hogy ilyen tortát kértek tőlem, mert régóta szerettem volna kipróbálni, de hát kinek készítsek egy Barbie tortát... :)
Úgyhogy Írisz lett a teszt alany, de szerencsére ott is sikert aratott az elkészült nyalánkság.

Azzal kezdtem, hogy rengeteg step by step képet és videót megnéztem, hogy eleve hogy is kezdjek neki. Nekem a "süssünk egy kuglófot és állítsuk bele a babát" verzió nem volt szimpatikus, úgyhogy sütöttem egy nagy tepsi piskótát, és abból vágtam ki egyre kisebb korongokat, amiknek a közepét kilyukasztottam egy pogácsa szaggatóval. Így pakoltam egymásra a korongokat és kentem meg a csokoládékrémmel. Amikor elfogytak a korongok, akkor szép "szoknya-formájúra" faragtam a piskótát, és kívülről is bekentem a krémmel.


Majd elkezdtem feldíszíteni a lilás-rózsaszín marcipánnal, tettem rá virágokat, hullámokat, fodrokat, kapott felső ruhát is, és virágokat a lába elé, hogy még királylányosabb legyen. Majd kontyba fogtam a haját, és leengedtem a kezét, mert szegénynek már biztos nagyon zsibbadt. :)


Ezt a tortát el is kellett szállítanom, bár nem messzire, csak Káposztásmegyerre, de a nyári meleg nagyban megnehezítette a dolgot! Hugicám volt a szállító segédem, ő tartotta Barbie-t, hogy a fekvőrendőrök és a kátyúk nehogy kárt tegyenek a szép ruhájában. :)
Írisz és a többi vendég csajszi szintén örült a tortának és tetszett nekik! Ja, és nem utolsó sorban ízlett is! :)


Boldog szülinapot Írisz! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése