2012. március 12., hétfő

Szülinapom

Idén is eljött!! Kicsit korábban, mint gondoltam! Mármint a március 11. mindig ugyanakkor jön, csak olyan gyorsan pörögnek mostanában a dolgok! Még csak most volt karácsony, aztán már a szülinapomat ünnepeljük! :)
De ettől eltekintve nagyon jó volt, főleg, hogy természetesen ez a családi esemény se maradt el pohárborítást, terítőösszekenés, és hangos beszéd nélkül! I'm Lovin' It!! :D

Kezdtem én a levessel, szegény Bencének kicsit mellémertem... nem tudom, hova figyeltem! Utána megkaptam a tortámat, nagyon kis csinos volt, és amíg a többiek énekelték a Happy Birthday-t, én szépen ingattam a fejemet, anya osztotta a villákat, és akkor bumm!! :) Anya felborította az üccsijét!!

Amíg Zsuzsi és Anya takarították a "romokat", addig én gyönyörködtem a tortámban :)

Aztán íme még egy kis csendélet, vihar után :)

Az aji lista nem lesz túl hosszú, ugyanis májusban Milánusszal kirepülünk a Beához, és ezért Anyáéktól, Mamától, Mamókától pénzt kaptam, Zsuzsitól megkaptam a pár éve karácsonyra ígért orchidea csokrokat kihímezve. Nagyon szép lett így készen, bekeretezve. Eredetileg a nappaliba akartam tenni, de aztán meggondoltam magam, és inkább a konyhába, az ebédlő részre fogom tenni (Zsolti kezével), mert színben és stílusban is jobban illik oda! :) Bencétől kaptam egy tusfürdőt, Babukámtól szabadon válogathatok a Desszertmesternél. Ja, Milán pedig adott egy ágat a szobafenyőről! :) Imádom!

És akkor egy mesterien tökéletes kép az isteni csupa csoki tortáról :) Nyamm!

Még egy kép az ebéd után csendespihenőröl: Peti ikszbokszozik, Babukám zenét hallgat a telefonon, Bence játszik a telefonon, Milán pedig viszi a telefonkáját Petinek, hogy nyissa ki neki... XXI. század :)

Szummázva a dolgokat nagyon jól telt ez a szülinap is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése