2011. február 16., szerda

Nutellás-banános muffin


 
Drága szerelmem születésnapjára csináltam többek között ezt a muffint.
Egy hete kérdezgettem, hogy milyen tortát szeretne, de nem tudott dönteni. Rengeteg, szerintem az összes létező ízt felsoroltam neki, de egyik se tetszett neki! Úgyhogy inkább csináltam neki egy muffin-tortát! :)

 
A recept egy muffinos receptfüzetben volt. Egyik nap lekéstem a vonatot, még aktív, dolgozó koromban, és kellett valami újság, hogy ne unatkozzak, amíg várok. Már megvettem abban a hónapban az összes recept újságot, úgyhogy kicsit tanácstalan voltam. Nem az én műfajom a Best, Hot, és társai. De aztán megláttam a Diana muffinos különszámát, és nem volt kérdés mivel ütöm el a várakozási időt.

 
Az újság egyébként német nyelvről van lefordítva, így vannak benne olyanok, mint nátron, de nem foglalkoztam vele, sütőporral helyettesítettem.

 
Hozzávalók: 
  • 15 dkg cukor        
  • 1 dl olaj
  • 20 dkg liszt
  • 1 sütőpor
  • 2 tojás
  • 3 ek natúr joghurt
  • 8 ek Nutella
  • 2 dl tej
  • 4 banán

Verjük habosra a tojásokat, majd keverjük simára a cukorral, olajjal és a joghurttal.
Forgassuk hozzá a sütőporral elkevert lisztet, majd töltsük a tésztát a kikent, vagy papírral kibélelt formákba.
Süssük kb. 20 percig 180 fokon.
Közben a Nutellát, a tejet, és 3 darabokra vágott banánt pürésítsünk össze.
Ha kész vannak a muffinok, kicsit várjunk, amíg kihűlnek, majd vágjuk ki a tetejüket és töltsünk mindegyikbe a masszából. Tetejére a maradék banánból tegyünk dísznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése