2011. február 16., szerda

Anyuka lettem

2011. január 6. - Hát nem így terveztem ezt a napomat... 16 órakor másodszorra mentünk vissza a kórházba, hogy én márpedig ma szülni fogok, akár bent tartanak, akár haza küldenek! Szerencsére bent maradtunk! :) Milánka, szivem 23:15-kor kezdett kibújni, és 23:44-kor látta meg a kórházi fényeket! Úristen, ez ilyen érzés?! Fantasztikus volt! 5 másodperc múlva már arra se emlékeztem, hogy szegény Zsoltikámnak véraláfutásosra szorítottam a kezét a fájdalomra. Semmi nem érdekelt! A büszke apuka elvágta a köldökzsinórt, és utána rámtették a kisfiunkat! Zsolti csak fotózott, leírhatatlan volt!
Anyuka lettem! Azt hittem tovább fog tartani, vagy más lesz az érzés, nem is tudtam elképzelni, milyen lesz az első találkozás vele, de felülmúlt minden várakozást, és kérdést!
Azóta imádjuk, én én 0-24 "Milán-rabszolga" lettem! :)

1 megjegyzés: