2011. február 16., szerda

Mikor hazajöttünk...

2011. január 10-én, délután jöttünk haza a kórházból, és ahogy már korábban is írtam, tiszta lakásba léptem be... :) Jöttek anyáék, Juliék, szóval nem volt annyira nyugis, mint amennyire gondoltam, de mindenki kíváncsi volt a kis jövevényre. Kicsúszott egy-két "és Te hogy vagy, Katikám?", de szerintem csak jólneveltségből kérdezték, mégis csak volt gyerekszobájuk! :)) Mondták egyébként már korábban, hogy jól élvezzem ki ezt a 9 hónapot, amíg mindenki lesi a kívánságaimat, mert utána megváltoznak a dolgok! De nem bánom, foglalkozzon csak mindenki vele, rajongják körbe, azért van, hogy kényeztessék! :)
Felhívtam a védőnőt, és a gyerekorvost, mind a ketten szerdára ígérték magukat.
Délelőtt jött a gyerekorvos, megmutatta, hogy melyik krém, kence-fice mire való, és ahogy elment, rá 5 percre megérkezett a védőnő. Nagyon aranyos volt, ő is mondott egy csomó hasznos dolgot. Ja, és megdícsért, hogy jól nézek ki! :) Hát igen, a fiatal szervezet! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése