2011. szeptember 8., csütörtök

Bonbonozási kezdemények

Igen, lassan kezdem! De ahogy mondani szokták, a jó munkához idő kell... Ez alapján ezek a bonbonok maguk lesznek a megtestesült csokiálmok! :) Reméljük...

Igazából arról van szó, hogy még márciusban vettem 3 bonbon formát, de azóta valahogy nem jutottam oda, hogy meg is töltsem őket. Sajnos :( Vettem bonbonos könyvet, naponta tanulmányozom a két kedvenc bonbonos blogomat, az egyik Praliné Paradicsom és a másik pedig Bonbon mánia. Nagyon fantasztikus kis csodák van ott, rengeteg időt lehet ott eltölteni!! :)
De most már tényleg nagyon közel állok hozzá, hogy el is készítsek néhányat!!


Ez lett a kezdő csomagom, és aztán nekiláttam megcsinálni a legfontosabb hozzávalókat, mint

  • nugát
  • mogyorókrokant
  • diókrokant
  • grillázs
  • karamellkrém
  • kókuszkrém
Sajnos a grillázs és a kókuszkrém lemaradt, mert azokat később csináltam, és már nem volt kedvem lefotózni...


           
3 kis csomag nugátom lett, és igyekeztem nem elmajszolni belőle többet... Jaj, de nehéz volt!! :)
Most már csak annyi kell, hogy vegyek még sok-sok csokit a csokiburokhoz, és aztán már semmi sem tart vissza.
Rengeteg ötlet van a fejemben, amiknek nagy részét inkább leírtam, mert ismerve a saját memóriámat, hát hogy is mondjam..., na mindegy, jobb, hogy le van írva! :)

Szerencsére Milánkámnak vannak olyan időszakai, amikor akár 1,5-2 órát is alszik, az nekem tökéletesen megfelel a bonbonolásra! :)

Hamarosan remélem 1-2 kész bonbonnal jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése